Barion Pixel
Korzystając z naszej strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies zgodnie z Polityką Cookies.
Do Polski dostarczamy w ciągu 2-3 dni roboczych
Zarejestruj się, aby wymieniać punkty lojalnościowe!

Często zadawane pytania (FAQ)

Często zadawane pytania (FAQ):

1. Złożyłem zamówienie, ale chcę wprowadzić w nim zmiany, co powinienem zrobić?

W takim przypadku należy jak najszybciej napisać do nas na adres hello@koreashop.hu. Prosimy o podanie numeru identyfikacyjnego zamówienia, a także informacji o tym, co dokładnie chcesz poprawić w zamówieniu. Jeśli zamówienie nie zostało jeszcze przygotowane lub przekazane kurierowi, możemy wprowadzić w nim zmiany.

2. Jak mogę zwrócić produkt?

Zgodnie z obowiązującym prawem produkt zakupiony w naszym sklepie internetowym można zwrócić bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od otrzymania zamówienia. Towar taki nie może jednak nosić śladów użytkowania, nie może być uszkodzony lub zniszczony oraz musi znajdować się w oryginalnym, nieuszkodzonym opakowaniu wraz z całą jego zawartością. Aby zwrócić wybrane produkty, należy odesłać je na nasz adres 3184 Mihálygerge, Rákóczi út 138, Węgry, wraz z oświadczeniem o odstąpieniu od umowy.

3. Jak długo trwa realizacja zamówienia?

Produkty znajdujące się w magazynie staramy się wysyłać w ciągu 24 godzin od złożenia zamówienia, natomiast czas dostawy zależy od firmy kurierskiej. Szacowany czas wysyłki produktów niedostępnych w magazynie to 6-9 dni.

4. Czy mogę zmienić adres dostawy?

W takim przypadku prosimy o kontakt pod adresem hello@koreashop.hu.

5. Zagubiona paczka - co robić?

W takim przypadku napisz do nas wiadomość e-mail na adres hello@koreashop.hu ze szczegółami dotyczącymi zamówienia.

6. Nie otrzymałem paczki na czas - co powinienem zrobić?

Paczki, które nie zostaną odebrane w wyznaczonym terminie, zostaną zwrócone do nadawcy. Jeśli nadal potrzebujesz paczki, skontaktuj się z nami pod adresem hello@koreashop.hu.

7. Co zrobić, jeśli paczka jest uszkodzona?

Dokładamy wszelkich starań, aby zamówione produkty były odpowiednio zapakowane przed dostawą. Jeśli jednak paczka zostanie uszkodzona podczas transportu, możesz złożyć reklamację lub zwrócić uszkodzony produkt. W takich przypadkach zaleca się odmówić przyjęcia przesyłki i wypełnić formularz szkody dostarczony przez kuriera oraz skontaktować się z nami pod adresem hello@koreashop.hu.

 

Do góry strony